Als je tussen die 2 games moet kiezen zou ik zelf Ninja Gaiden kiezen. Lees anders wat reviews, dan heb je meestal wel beter door wat je leuk vindquote:Op zondag 22 juli 2007 19:59 schreef Wessiej het volgende:
ZOMG moeilijke beslissing, morgen óf F1 kopen of Ninja Gaiden, weet het ook niet meer [afbeelding]
Tuurlijk zo achterlijk ben ik nou ook weer niet, maar Ninja Gaiden lijkt (vind) ik toffer, ookal heb ik deel 1 al op de xbox tot een ver stuk gespeeld (ergens in een stad) maar F1 vond ik de demo weer zo tof van, arghhhhquote:Op zondag 22 juli 2007 20:23 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Als je tussen die 2 games moet kiezen zou ik zelf Ninja Gaiden kiezen. Lees anders wat reviews, dan heb je meestal wel beter door wat je leuk vind
ninja gaiden , geen uitleg nodig waaromquote:Op zondag 22 juli 2007 19:59 schreef Wessiej het volgende:
ZOMG moeilijke beslissing, morgen óf F1 kopen of Ninja Gaiden, weet het ook niet meer [afbeelding]
Ik denk niet dat de winkeliers dat mogen doen.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:24 schreef DaggerNL het volgende:
Als je bij je ps3 starterspack de RFOM en Motor Storm los krijgt, kan je net zo goed vragen naar 2 spellen naar keuze. Dan zou ik iig ninja gaiden nemen. Als 2e weet ik niet. Wat is nog meer een must have?
99,9% van de PS3 games zijn regiovrij. Je kan dus gewoon EU games op je US-apparaat spelen. PS2 en PS1 games pakt hij echter niet, ook DVD's en BluRays met regiobeveiliging zal hij niet pakken.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:31 schreef HAL9000S het volgende:
Hmmm, vraagje. Ik ga binnenkort naar amerika en ik zit er over te denken om een 60 gig PS3 te halen daar voor 499 dollar (360 euro). Weet iemand of het nog een beetje te doen is om USA ps3 games te bestellen in het buitenland via websites oid? Het prijsverschil is gewoon te groot om geen ps3 mee naar NL te nemen, alleen moet het wel een beetje te doen zijn om fatsoenlijk games te importeren.
Markeren als 'gift' =).quote:Op maandag 23 juli 2007 10:58 schreef Tain het volgende:
Vergeet de invoerrechten niet trouwens als je gepakt wordt met het invoeren van je US PS3
PS 3 kopen, in een neutrale doos verpakken en op een postkantoor als 'gift' naar jezelf sturen. Kost je 20/30 euro aan verzendkosten.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:38 schreef HAL9000S het volgende:
Ah vet, dat dat ding regiovrij is! Ik zat te denken, ik kan natuurlijk de doos alvast naar huis sturen als ik daar ben, de ps3 in mijn handbagage meenemen en zeggen dat ik dat ding in NL gekocht heb om me daar te kunnen vermaken. Des noods neem ik een ps3 aankoopbon mee van een maat van me die hem in NL gekocht heeft.
Ik heb al verschillende keren gelezen dat dat nieteens nodig isquote:Op maandag 23 juli 2007 10:40 schreef DJ_ het volgende:
wat je wel moet doen is een voltage converter kopen , want de amerikaanse ps3 werkt op 110 volt
dat kan je doen bij http://www.omvormer.net/index.html?target=dept_15.html&lang=nl
Ja. Ik vlieg rechtstreeks vanaf Nellis Air Force Base, zonder controle oid. Het gaat me meer om de controle in NL.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:48 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
PS 3 kopen, in een neutrale doos verpakken en op een postkantoor als 'gift' naar jezelf sturen. Kost je 20/30 euro aan verzendkosten.
Denk je serieus dat je zonder problemen op een Amerikaans vliegveld met een ps3 in je rugzak het vliegtuig in komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |